onsdag 1 december 2010

hårförlängningen

ja då har man blivit långhårig, men inte utan att det har krånglat en hel del=) håret jag köpte som skulle vara äkta var inte det, det var inte brunt utan gult, det var spännen på trenset och inget lim med i förpckningen men skam den som ger sig. M-T plockade loss spännena vi köpte universal lim och hårfärg. Vi satte fast håret och skulle sedan färga det men färgen ville inte fastna så jag bad min snälla granne Micke åka och köpa en ännu mörkare färg så hans fru kunde hjälpa mig att färga det igen....gick inte kan jag säga. Vi kom på den smarta iden att måla alla hårstrån med spritpenna...DET TOG TID kan jag säga. En annan sak som vi inte tänkte på var att det fäller ju överflödig färg på ALLT. min kudde är inte så nice och inte min käke heller efter att jag sovit på det i natt. Ja ja vad gör man inte=) hoppas på att det blir bättre efter mer tvättar. snart ska jag jobba och vi ska baka pepparkaks hus med våra boende så det blir en myskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Get infected