onsdag 5 augusti 2009

Dalhalla

Ja som alla vet är jag en mycket upptagen person så detta borde då förklara varför jag inte hinner med mitt bloggande i den mån som jag borde....Oj vad jag ljuger...men men nu är det äntligen dax igen för ett inlägg. Jag skrev sist att vi var på väg till Dalarna och det var en helt underbar upplevelse som jag med all säkerhet kommer göra om. Tyvärr fick man inte fota med blixt eller filma där när konserten började så mina foton som jag kommer lägga upp är på arenan innan det börjar, och från resan upp. Måste bara berätta att när vi kom till Värmlandsporten och skulle gå på toaletten så började det regna så jag tyckte att vi kunde ta ett bord ute med tak över, det fanns ett men någon hann före så jag sa till pappa:
- kolla nu tar kärringen mitt bord!
Pappa tittade och sen sa han:
- Men är inte det där Lotta?
Jag svarade vilken Lotta? för tillochmed jag kunde se att det var inte min moster Lotta han menade.
- Svenne och Lotta, svarade han
och mycket riktigt så svängde Svenne just precis förbi och plockade upp henne i en snygg stor amerikansk bil.
Det hade man inte väntat sig att se där. men så kom vi på att det var ju dansbands vecka i Malung, så förmodligen var dom på väg dit.

Annars allt som vanligt, humöret svänger och jag hinner inte med att göra det jag borde eller vill.

Skulle också vilja passa på att säga att jag tänker på er alla familj och vänner som drabbats under de olyckliga dagarna som varit.

Applåder är en sporre för stora själar, målet för små.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Get infected