onsdag 19 augusti 2009

Ursäkta!

Vill härmed passa på att be alla blogg läsare om ursäkt för att ni ska behöva uppleva detta blogg inlägg, som förmodligen kommer att klassas som ett 14s inlägg av många men det är riktat till någon (du vet vem du är) var det inte så du skrev? Ja så härmed inviger jag nu 2009 års fjortis krig....
Att vi här i Sverige har rätt att utrycka oss om vad vi vill borde ses som en rättighet, detta uppskattas kanske inte alltid av alla, men vad kan jag göra åt det? Ditt privatliv intresserar inte mig ett dugg, inte heller med vem du umgås med och när. Går det in eller ska jag vara tydligare?
Om någon frågar mig vad jag sett så svarar jag inget annat....sen om det förvandlas på vägen är inte heller mitt fel. Har du något du behöver dölja så vistas då inte på allmänn plats.
Att jag själv sen tidigare ställt frågan om det skulle råka vara slut mellan dig och din sambo eftersom man aldrig ser er ihop längre. Att folk pratar skit kommer man aldrig ifrån men man kanske kunde tänka sig att höra med källan det kommer ifrån innan man själv kastar ur sig en massa skit...(tänkt på det?) Städa framför din egen dörr först kanske? Som sagt en frågeställning som allt detta startade med eskalerade i din värld och i ditt umgänge till något så otroligt stort så det var tvunget att tas upp i ett blogg inlägg häromdagen. Och du kallar dig vuxen? Hur hade det varit att ringa till personerna själv och hört hur allt låg till, istället för som nu när folk som läser ditt inlägg kommer tycka att det bara är löjligt att ens kasta energi på.
Har ingenting emot dig Camilla eller hur du lever ditt liv, du tappade lite respekt från mig nu med dina påståenden som jag anser lika felaktiga som det som som sagts till dig...Ett tips kolla källan själv först innan du tar allt på så stort allvar.
Vill slutligen bara skriva att någon ursäkt får du inte från mig varken här eller per telefon bara så du vet, jag har inget felaktigt gjort....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Get infected