onsdag 13 maj 2009

Minne, vad är det?

Idag klev jag upp innan klockan ringde, klädde mig i tränings kläder och åt lite frukost innan jag begav mig vidare till Recure Rehab för ett pass med basal kropps kännedom, det hade säkert gått mycket bättre om jag hade åkt dit rätt dag:) kom på när jag suttit där i 35 minuter att det bara var Onsdag och att jag inte skulle dit förrän i morgon. Jag åkte till mormor och morfar en sväng och tog en kaffe, innan jag åkte vidare hem för att göra i ordning utanför balkongen. Det var nämligen så att när vi var och fiskade i går hittade jag en gammal pall som jag tog med mig hem så jag kan ha en blomkruka på. När jag sen gick in för att äta och lägga mig att vila ringde snickaren och ville komma och kolla på balkongen så jag gick upp och mötte honom och det verkade som att jag kommer få min trapp ner på sidan...ÄNTLIGEN. Han sa att dom skulle komma och fixa till det innom en snar framtid eftersom han förstod att jag ville ha det klart innan sommaren börjar, men vi får väl se.
Sen gjorde jag ett nytt försök att vila innan jag skulle köra min kusin till en fotbollsmatch i (ACHTAN) fast man svänger mot (BÖRTAN) så jag vet inte var vi var riktigt:) ja i alla fall lade jag mig och då kom jag på varför jag ställt klockan i morse det var inte för att jag skulle till recure utan till medicin mottagningen och göra ett arbets EKG och få svaren på mina prover, detta hade helt fallit ur minnet, precis som allt annat just nu känns det som.
Innan jag tar kvällen ska jag lägga upp lite bilder från fisketuren i går...Ja sara jag ska säga att du var den första att få abborre i år:)


Filéa: att utföra farlig och slemmig knivlek på köksbänk med slö kniv och hal fisk.

1 kommentar:

Get infected