söndag 31 maj 2009

Sola och bada

Första doppet i dag. Jag var mycket tidigare än vad jag brukar vara, men vi låg vid sjön och solade så det blev för varmt åt mig så jag var bara tvungen...två gånger:) Annars en lugn helg med lite kalas och pyssel. Jag har haft dåligt att skriva om det sissta men det kan kanske nämnas att gårdagen var inte min tur dag direkt...jag skulle vara snäll och koka kaffe och the till mina vänner som kommit över för att spela skip-bo med mig efter vi hade grillat den mat som kråkorna tog för mig, ja i allafall så gick säkringen i två omgångar så allt tog väldigt mycket längre tid än det brukar.
När kaffet var serverat och vi skulle börja spela så gick vi igenom kökssoffan inte en men också detta i två omgångar vilket ledde till att Sara fick spika ihop den när hon slutat skratta.


När olyckan är ute, är det bäst att hålla sig inne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Get infected