söndag 15 februari 2009

Nu ska man ändå få krama kudden

Nu är klockan snart 02.10 och jag tror jag har krånglat färdigt för i dag. Detta med att göra sig en egen blogg sida var inget man bara gjorde i en gris blink. Nu hoppas jag bara på att jag kommer få några läsare, försökte ju lura till mig några genom att göra ett jätte långt utdrag om min personlighet och vem jag är men det sket sig när man inte fick använda mer än 1200 tecken, hade nästan hela första kapitlet i en ny roman. Ja ja ni som känner mig kan väl göra ett tappert försök att kika in på min sida nån gång i bland och skriva några rader till mig. Bara jag lär mig hur jag hanterar denna sidan kommer jag göra den lite mer spännande och intressant, som ni vet kan jag faktiskt överraska ibland. Förutom att ha krånglat hela för kvällen och natten har jag hunnit med kaffe med mina grannar och min moster som kom på besök, kul med oväntade gäster, har inte sett henne på jätte länge. Morgondagens schema är inte direkt fullspäckat men vi har väl tankarna åt auktions hållet, jag mamma och kanske vi kan få med mormor. Hockeyn som jag egentligen inte är intresserad av slutade i alla fall med vinst för färjestad (tror jag).
Tänkte att man vill ju bidra med något vettigt, intressant och nyttigt till omvärlden nu när man ger sig in denna blogg hysteri som svenska folket lider av, eftersom mitt eget liv inte är av det mest fascinerande ämnet så vill jag på min sida diskutera sådant som händer i världen som jag har åsikter om plus att jag varje gång vill skicka med er ett litet visdoms ord för dagen. Idag är det alla hjärtans dag (eller var,) så här kommer fina ord från en fin man:
Jag tror att varje man har ett ändligt antal hjärtslag, jag tänker inte slösa bort mina på att springa runt och träna.
Detta får avsluta nattens skrivand men jag hoppas finna tid att skriva ner något riktigt smaskigt spännande imorgon. Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Get infected