onsdag 18 februari 2009

Vovven, Matte mys i skogen!

Dagen har bara flugit förbi och jag vet inte vad jag gjort av timmarna, kan inte ens skylla på att jag sovit bort dom för jag har inte legat och vilat nåt idag. Kanske var det min lilla utflykt till skogen med Rocky som gjorde att tiden har gått så fort. Jag gjorde mig en termos med varm Oboy och slängde ner kameran i en väska sen gick vi ut i skogen och busade medan jag exprimenterade med att lära mig menyerna och alla inställningarna på kameran som förövrigt inte ens är ny, men har aldrig tagit mig tid att lära mig den, men när man ser vad fina kort Milli och Jezzica tar så blir man ju lite avundsjuk. Visst dom har bättre grejer än vad jag har men jag kan ju försöka nu när jag vet att man kan ändra slutarhastigheter, färger och sånt. Ja jag kommer i alla fall nu att lägga upp lite provbilder som jag tagit så ni får se. Inga intressanta kort men jag lekte lite.


Vovven hittade en pinne under snön som han ville ha

Visst ser det väl lite gott ut med något varmt att dricka?

Han blir lite snöig på nosen, men han bryr sig inte.

I kväll blir det vampyr film hemma hos Jezzica. Hoppas den är bra. Filmen tror jag är norsk och heter just Vampyrer.

Blod är tjockare än vatten, och smakar bättre.
Det måste ha varit greve Drakula som myntade det uttrycket. Hi Hi.


18/2 1930 - Planeten Pluto upptäcks av Clyde Tombaugh.

1 kommentar:

  1. ja det är väl på tiden att lära sih kameran nu hehe :) En norsk vampyrfilm? Var den bra då?

    SvaraRadera

Get infected