måndag 6 april 2009

Kort inlägg.

Händelserik gårdag men det var inte roliga händelser som man kanske kunde hoppas på. Jag slutade jobbet en halvtimme tidigare, när jag kom hem sken solen och jag hade vår känslor så jag började rensa lite i rabatterna hos pappa, då började helt plötsligt Rocky bete sig konstigt så jag gick för att kolla vad han gjorde, han stod och nosade på en död katt som krupit ihop vid altanen, har nog aldrig sett en så smal katt, annars helt oskadd så vi misstänker att den svultit ihjäl. Får jag reda på vem ägare är ska den få berättat i detalj hur dåligt skick kattten ändå var i. Vissa ska inte få ha djur. En annan episod från gårdagen var att grannens son som är 18 månader gammal, låste in sig i bilen med nycklar och mobiltelefon. Pappan till pojken fick göra inbrott i sin mammas bil för att få ut sin son.
Senare på kvällen såg jag och pappa på skräckfilm utan skräck:) Ingen vidare film måste jag säga, tipsar er att se någon annan än Splinter om ni bestämt er att ha en film kväll.
Just nu sitter jag i Skoghall och bloggar och hade naturligtvis ingen kamera kabel med mig så ni får inte se några foton från i dag, men jag kan lägga ut en fin bild i morgon istället. En annan sak som hände mig i dag var att när vi skulle hämta pizzan som vi beställt så höll jag på att betala när jag snabbt vände mig om och såg vem som stod bakom mig i kön! Gissa vem det kan ha varit...ja just precis, Johan Boding

En gång ska du vara en av dem som levde för längesedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Get infected