torsdag 9 april 2009

Puls Rekord

Har nu slagit mitt personliga puls rekord 132 slag i minuten. Ändå hade jag inte gjort något särskilt.
I dag däremot har jag hunnit byta gardiner och dukar, planterat blommor på balkongen, höjt trappan hos pappa, ritat, eldat på baksidan av huset ( gick inget vidare. det var för blött). Har faktiskt kommit på att jag ska bära med mig kameran i min väska i fall jag hittar nåt kul att fota. I förrgår och igår gick fotograferingen mest i djurens tecken. En hund vid namn Reeno och en som heter Buddha, dom var fina bägge två men ingen av dom raserna skulle passat mig. Buddha är bara en valp nu och ska växa mer och väga ca 30 kg till (det är hund nr 2 på korten). Snart ska det bli mat och film hos pappa och sen en tidig kväll, jobb igen i morgon.

Hellre en liten eld som värmer än en stor som bränner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Get infected