fredag 6 mars 2009

Försöker igen då!

Har hållit uppe ett tag med mitt bloggande då mitt humör inte alls varit på topp, och för att jag inte skulle skriva vad jag kände och tänkte just då så lät jag heller bli att blogga. Risken hade nog varit stor att jag sårat folk i min närhet om jag skrivit. Mår väl just nu förhållandevis bra med undantag av ångesten när det är dags att lägga sig, jag kan inte förstå varför det ska vara så jobbigt, har ju alltid gått bra annars. Ja ja nog om detta ska inte tråka ut er med mitt gnäll, det finns ju såna som har betalt för att lyssna på sånt.

Har under dagen idag försökt kolla på film (som hackade hela tiden) Asylum hette den och skulle vara en skräckis men den var inte nåt att se tyvärr, kunde ha spenderat dom timmarna som det tog mig att kolla på den med att göra något nyttigt istället.

Har gjort färdigt min introduktion på Agnetebergsgruppen nu och börjar jobba som vanligt på onsdag. Oj säger jag bara, att lära sig alla dom nya adresserna och namnen på alla nya brukare. Jag har gjort tre dagar redan och det är säkert 20 st brukare som jag inte hunnit träffa än. Verkar i alla fall som en bra grupp men det är rörigt för mig än. kommer att vara i den gruppen fram till slutet av mars har jag förstått det som, sen vet jag inte var jag hamnar igen.

Den som lever på hoppet, blir i alla fall inte tjock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Get infected