tisdag 31 mars 2009

I målar tagen

Igår började vi måla sovrummet, blev fin färg när det torkade. Tundra hette den men vi fick grundmåla allt vitt först så inte det gula från tapeten innan skulle lysa igenom. Som ni kommer att se så lever jag just nu i ett kaos. Personerna som hjälpte mig tog en liten puss paus emellanåt för att orka med att måla:) . Inte konstigt att jag har träningsvärk idag, jag som målade istället för att kelas i köket. Pappa skulle kika över senare och hjälpa mig med att tapetsera min fondvägg, det ska bli skönt när allt är undan plockat i köket och alla små grejer försvinner. Då kanske man kan äta vid sitt köksbord igen. Visar er ett litet prov på tapeten här så ni får se.
Naturligtvis kommer jag ta ett kort på rummet när det är klart.

Har även hunnit med mitt läkarbesök i dag och vi ska testa och se hur det går att gå tillbaka på min tjänstgörings grad 85% fast jag ska ta det lugnt eftersom mitt hjärta inte är färdig utrett sa han.

Ansträngning är inte ansträngning för än det börjar göra ont.

1 kommentar:

  1. Vilken fin tapet :) Såg din bil i stan förut.. /Milli

    SvaraRadera

Get infected