lördag 7 mars 2009

Jorra jag kan!

Ja dagen har varit bra, nästan helt utan incidenter. Började min dag med att göra pappa sällskap till frukost innan han skulle spela innebandy kl 10, då ringde jag mormor och frågade om hon ville följa med ett varv på stan och kika, det gjorde hon. Vi handlade lite sen åkte vi till mamma för att lämna av ett par saker (mormor hade köpt tulpaner och en vas), jag parkerade utanför och vi gick in och efter en stund hörde jag mormor och mamma ropa från köket att jag skulle komma ut och titta i fönstret, ja jag kan ju säga att så parkerade jag inte bilen från början:) Jag hade nog inte dragit åt handbromsen och sen kom jag på att jag hade nog ingen växel i heller, bara så alla vet så parkerade jag på andra sidan gatan lite höre upp i backen. Bara att gå ut lite skamset och ta kort för att föreviga detta ögonblick så ni får se att jag kan klanta till det lite ibland. Tur att staketet höll:) Åkte sen tillbaka till Jössefors och rastade hunden, tog lite sallad med pappa, byta om och sen kl15.30 kalas hemma hos min morbror och hans tjej då hennes son har fyllt 11år. Vi åt god mat och kladdkaka till kaffet, så jag är mätt än. Har suttit och tittat på film hemma hos pappa under kvällen, vi såg Beowulf, oj vad snyggt gjord den var. Jag gillar normalt sett inte sådana filmer men denna var faktiskt helt ok.


Du vet att det är en dålig dag då du sätter på dig bh:n på fel håll och den passar bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Get infected