söndag 22 mars 2009

Foton

Jag vet att jag lovade att skriva några rader i går men jag hann inte, jag jobbade sen somnade jag sen åt jag mat, fick besök av Milli och Tony, och då blev det porträtt- tagning på hunden. Men jag har lite svårt för att bestämma mig vad jag ska förstora för kort så ni kan väl hjälpa mig att bestämma vilket som gör sig bäst som tavla. Vi ska ta mer bilden en annan dag men tänkte att det kan ju vara kul att ha nån av dessa också. Jag lägger upp fyra olika som jag själv gillar så kan väl ni lägga in en kommentar med vilken ni gillar. Jag hann med att tvätta en maskin, dammsuga och ta tandsten på vovven innan det var dax att sova igen. Dagen i dag har sett nästan likadan ut, förutom fotograferingen och tandstens tagningen.
Jag kom, Jag såg, Jag städade

3 kommentarer:

  1. hej gullet,,jag tycker du ska ta andra uppifrån...han är världens vackraste hund....

    SvaraRadera
  2. den andra eller sista

    SvaraRadera
  3. Hej Linda. Jag tycker kort nr 1, Men han är fin på alla.
    christine

    SvaraRadera

Get infected