fredag 20 mars 2009

Inget särskillt.

Har under två dagar hjälpt min granne tömma ett förråd, detta gjorde att jag fick känning av muskler jag inte trodde fanns. Skröt för pappa att jag hade fått arbetar blåsor i händerna, hade jag vetat vad som skulle ske hade jag inte sagt så för ikväll när jag var hos Sara fixade jag mig några andra blåsor på händerna..brännblåsor. Jag skulle hälla ur hennes perkulator men missade koppen och hällde över min egen hand istället..smart, så nu har jag fyra nya blåsor på fingrarna.
Idag på dagen har jag plockat lite här hemma, tvättat, kollat film, handlat med pappa, solat, diskat och dammat lite, ( jag fick ge efter för en vis dam´s råd att köpa mig en ny dammvippa som inte fäller plaststrån på hela min tv) ,TACK MORMOR nu har jag gjort det. Nu kan katterna få den andra att leka med. Morgondagen består som vanligt när det är helg av jobb 7.00-14 både lördag och söndag, ska också försöka hinna med att kolla på lillebror när dom spelar match i morgon mot något Norskt juniorlag. Intresserade kan åka till grusplanen på Vik kl 14.00 i morgon. Har under veckan varit och tagit dom där proverna som jag skulle och då passade jag på att fråga vad dom olika var för några, 2 var körtelprover, 2 var för värk ex fibromyalegi, 4 var för järn, 2 för levern, 1 för njurar, 1 för att kolla koaguleringen och resten vanliga infektionsprover så nu vet vi. Skulle få svar på dom den 26 när jag ska dit igen.
Nej nu skriker kudden efter mig jag måste rusa, lovar skriva i morgon ígen. Natti Natti.

Hemligheten med att kunna umgås med damm är att inte störa det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Get infected